درمان گلومرولونفریت لوپوس

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

درمان گلومرولونفریت لوپوس

 

درمان گلومرولونفریت لوپوس

گلومرولونفریت لوپوس، اختلال کلیوی ثانویه به لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. لوپوس اریتماتوز سیستمیک (SLE) یک بیماری خود ایمنی است زیرا سیستم ایمنی بدن، که معمولا از بدن در برابر بیماری محافظت می کند، تبدیل علیه بدن، باعث صدمه به اندام ها و بافت ها.

گلومرولونفریت لوپوس

سیستم ایمنی یک سیستم پیچیده نگه می دارد که یک بدن سالم و رایگان از disease.It می تواند از بدن در برابر و مواد مضر احتمالی از طریق شناخت و پاسخ به antigens.Antigens حفاظت موادی که برای بدن مضر است.

با این حال، در لوپوس، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار normally.It نتواند به تشخیص مواد مضر را از سلول های سالم در body.As نتیجه، سیستم ایمنی بدن حمله سلول های سالم و بافت ها در بدن، منجر به التهاب در پوست، مفاصل، کلیه etc.When درگیر هستند، می تواند باعث التهاب گلومرولها، به نام لوپوس glomerulonephritis.About 90 درصد از بیماران مبتلا به لوپوس به برخی از آسیب کلیه، اما تنها دو تا سه درصد در واقع توسعه بیماری کلیوی به اندازه کافی که نیاز به درمان.

درمان گلومرولونفریت لوپوس

درمان سنتی برای گلومرولونفریت لوپوس،

در حالی که درمان گلومرولونفریت لوپوس وجود ندارد، هدف درمان نهایی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، موجب بهبودی و کمک به بیماران اجتناب از نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه.

درمان های سنتی که می تواند پیشرفت بیماری را کند عبارتند از:

* تغییرات رژیم غذایی از جمله پروتئین رژیم غذایی و محدودیت نمک می تواند علائم این بیماری را کاهش دهد و بهبود عملکرد کلیوی.

* آنژیوتانسین آنزیم تبدیل (ACE) مهار کننده و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین II (می روند، ARBs) می تواند در کنترل فشار خون و کاهش نشت پروتئین به ادرار.

در استروئیدها، سیکلوفسفامید و سرکوب کننده های ایمنی می تواند گلومرولونفریت لوپوس با سرکوب پاسخ ایمنی غیر طبیعی و التهاب در kidneys.However درمان، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند تعدادی از عوارض جانبی می شود.

درمان جایگزین برای گلومرولونفریت لوپوس

همانطور که در بالا ذکر شد، علل گلومرولونفریت لوپوس نیست. disorder.Immunotherapy خود ایمنی می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی system.Thus ایمنی طبیعی، می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها متوقف شود.

علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بدن بازیابی system.Thus این شفا از خود، می توانید به خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی. با این حال، برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است به کلیه ها مضر است، بنابراین شما هرگز نباید دارو بدون مشورت با یک پزشک طب چینی حرفه ای استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.